Ново лого за „Бул Инс“

Дружеството е на пето място по размер на приходите на българския общозастрахователен пазар

800 ~ 1 мин. четене

Една от най-големите застрахователни компании на българския пазар - "Бул Инс", сменя своето лого. От дружеството определят новият образ като провокативен и запомнящ се, който показва промяна, развитие и иновации.

"Основният капитал на всяка застрахователна компания е да доразвива, разширява и създава нови атрактивни продукти и услуги в полза на потребителите", коментират от "Бул Инс" и показват новото си лого.

В края на август ЗД "Бул инс" АД е петата по размер на приходите общозастрахователна компания на българския пазар. Брутните премии на дружеството за осемте месеца на 2013 г. до края на август са 77.62 млн. лв., което означава 8.5% пазарен дял на общозастрахователния пазар у нас.

Приходите от "Гражданска отговорност" са 47.86 млн. лв., а от "Каско" - 26.79 млн. лв. Автомобилните застраховки носят 96.2% от приходите на компанията за януари-август 2013 г.

Подкрепи Economic.bg