Полетът на ятото

Новата социална мрежа прави експеримент с иновацията „възобновяеми реклами”

Мисия

Полетът на ятото
Татяна Явашева Автор: Татяна Явашева

Вероятно над 260 млн. лв. годишно плащат българските рекламодатели за интернет реклама. Къде изчезват тези пари, след като бъдат похарчени от тях, за да привличат български потребители, пита Том Хигинс. И отговаря, че повечето от въпросните средства не остават в страната, макар да нямаме съмнение колко по-хубаво би било, ако можем тук да ги използваме Ето защо чрез поредния си проект „Ятото” добре познатият сред българската предприемаческа общност Том Хигинс тества т. нар. възобновяеми реклами.

„Ятото” е българската социална мрежа от ново поколение, която генерира приходите си от социално-отговорни рекламодатели и ги разпределя обратно към обществото под формата на награди за своите потребители и техните каузи. Идеята за тази инициатива се ражда преди поне пет години. Стартът обаче е чак на 1 ноември 2013 г., когато платформата става активна.

Повече четете в бр. 41 на сп. "Икономика" - на пазара тази седмица

Коментари: 0