Amazon влиза в битка с Netflix
Компанията за онлайн търговия стартира собствена услуга за видео стрийминг

Amazon влиза в битка с Netflix. Гигантът в онлайн търговията покани клиентите си да се абонират за нейната нова услуга за видео стрийминг, съобщава CNN Money.
В последните години Amazon инвестира сериозно в бизнеса си с дигитално съдържание. Но досега достъпът до нея ставаше само през Amazon Prime, абонаментна услуга, която включва и безплатна доставка за един ден.
Сега обаче всички клиенти на компанията ще могат да си направят месечен абонамент за видео опциите, наречени директно Amazon Video.
Цената в САЩ е долар по-ниска от тази на Netflix. Amazon Video ще струва $8.99 на месец, докато сумата е $9.99 при Netflix.
Все още няма цени на Amazon Video за Европа, но се очаква, че подобно на конкурентната компания и новата ще опита да стъпи на Стария континент.
Друга новост е, че клиентите ще могат да се абониран за пълен пакет Amazon Prime с месечен абонамент от $10.99 , или $99 на година.
Сред съдържанието, което Amazon ще предлага на потребителите, са високобюджетното шоу "The Man In The High Castle" и предстоящата програма на екипа на "Top Gear".
Но и Netflix не елесен съперник. Според скорошно проучване на Morgan Stanley 29% от изследваните хора казват, че Netflix има най-доброто оригинално съдържание, изпреварвайки за пръв път HBO, и далеч преди Amazon Prime, която получава само 5%.