Българската банка за развитие има нова корпоративна визия

В новото лого се съчетават плетеница от елементи, които носят символиката на българска шевица

Българската банка за развитие има нова корпоративна визия
Българската банка за развитие (ББР) избра новото си лого, в което се съчетават плетеница от елементи, които носят символиката на българска шевица, буквата Б за означаване на банковата група и стрелки, показващи посоките и възможностите за развитие. Негов автор е дизайнерът Антон Робов. 

С обновяването на корпоративната визия стартират честванията по повод 20-годишнината на банката, която навлезе в юбилейната си година с рекордни в историята си резултати.

През 2018 г. ББР активизира кредитната си дейност, отпускайки над 3 пъти повече директни кредити за българския бизнес и 4 пъти повече по он-лендинг програми. Отчете значително увеличение на печалбата си, а активите ѝ надхвърлиха 3 млрд. лв. Подписването на рамково споразумение за 1.5 млрд. евро с Китайската банка за развитие беше успех не само за институцията, но и за целия банков сектор в България. Финансовата ѝ група нарасна и включва вече пет дъщерни дружества – Микрофинансиращата институция „Джобс“, Националният гаранционен фонд, новосъздадените Фонд за капиталови инвестиции и дружествата „ББР Лизинг“ и „ББР Факторинг“.

Под знака на новото лого Българската банка за развитие ще бъде домакин на годишната среща на акционерите на Европейския инвестиционен фонд и на банките за развитие от региона – в рамките на втория международен ББР Форум „Пътища за партньорство“. Продължавайки мисията си на корпоративна отговорност, през юбилейната година банката  подготвя  и две ценностни кампании съвместно с Регионалния исторически музей и Българската национална телевизия за опазване на културното ни наследство и на историческата памет на нацията.
Коментари: 0