БДЖ е с крачка напред към електронното обслужване

От дружеството се похвалиха с нова опция за следене на закъснения на влаковете в реално време

БДЖ е с крачка напред към електронното обслужване
3935 ~ 1 мин. четене
БДЖ въведе нова услуга за клиентите си – те ще могат в реално време да следят има ли закъснение на конкретен влак, с колко минути и кога се очаква да пристигне или замине от съответна гара. 

Функцията е достъпна от официалната страница на дружеството – с активен бутон Live електронно табло. Новата система напомня на съществуващата такава за електронните табла, но вече е усъвършенствана с информация за всички гари и за движението на влаковете в реално време.

Закъсненията на влаковете ще могат да бъдат проследявани и от мобилно устройство. Това е крачка напред за БДЖ в електронното обслужване на клиентите, но все още не е ясно какво се случва с онлайн системата за закупуване на билети, която се разработва от няколко години.
Подкрепи Economic.bg