BILLA България – приятел на клиентите

Компанията се стреми да поддържа високо ниво на обслужване и да превръща пазаруването в приятно изживяване

BILLA България – приятел на клиентите
През 2000 г. у нас стъпва първата международна търговска верига супермаркети - BILLA. За 17 години компанията изгради над 100 магазина в 37 града и се наложи като любимо място за пазаруване на българите*. Основен приоритет на BILLA е да предлага на клиентите си качествени и разнообразни продукти - плодове и зеленчуци, отгледани в над 150 градини в България с подкрепата на BILLA експерти; топли ястия, приготвени по здравословен начин без пържене; хляб, изпечен на всеки 30 минути от BILLA пекари, сертифицирани от МОН; прясно месо с доказан произход и деликатеси.

Компанията се стреми да поддържа високо ниво на обслужване и да превръща пазаруването в приятно изживяване. Затова не е изненада, че BILLA е първата търговска верига у нас с престижното отличие “Приятел на клиентите”, според независимо проучване на организацията ICERTIAS.






 Компанията е не само приятел на клиентите, но и ценен партньор на организации като БЧК, Фондация “Искам бебе”, SOS Детски селища и Съюз на слепите в България, с които работи дългосрочно по значими проекти.

За веригата е важно не просто да инвестира в продуктите и услугите си, но и да допринася за разрешаването на социални проблеми. BILLA е единствената компания в ритейл сектора у нас, която в две поредни години издава Доклад по корпоративна отговорност, отчитащ постиженията й по отношение на продуктите, околната среда, служителите и обществото.

*Според единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” 2017.

Текстът е част от книгата "Успешните компании" 2018.
Коментари: 0