Coca-Cola България е с нов изпълнителен директор
Тя е заела поста на 1 февруари, след като работи в компанията от 2008 г.

~ 2 мин.
Евелин Де Лирснайдер е новият изпълнителен директор на Coca-Cola за България. Тя е заела поста на 1 февруари, след като работи в компанията от 2008 г. Лирснайдер успява да затвърди уменията си в различни аспекти на бизнеса, включително търговия, маркетинг и техническо управление, се посочва в биографичната справка, изпратена до медиите.
„С удоволствие постъпвам на тази позиция, след като от дълго време следя отличните резултати и отговорното отношение и ангажименти на системата на Кока-Кола в България. Тук намирам професионалисти, които спазват високите стандарти на компанията и се грижат за нейното устойчиво развитие. Вярвам, че работата ни заедно ще успее да разгърне потенциала на Кока-Кола още повече, за да постигнем високите цели, които сме си поставили“, споделя Евелин Де Лирснайдер.
За развитието на компанията и нейната дългосрочна стратегия в България, Евелин Де Лирснайдер ще работи в партньорство с Юрг Буркхалтер, Изпълнителен директор на бутилиращия партньор на Компанията Кока-Кола за страната – „Кока-Кола Хеленик“, който се присъедини към екипа в България през миналата година.
Евелин притежава опит за работа в системата на Coca-Cola по света, партнирайки си в последните години с три бутилиращи партньора – „Кока-Кола Хеленик“, „Кока-Кола Юрипиън Партнърс“ и Carlsberg.През първите месеци на 2019 г., Евелин ще работи върху изграждането на дългосрочна стратегия за развитие на компанията в България, фокусирайки се върху устойчивото развитие и отговорност. Сред нейните приоритети са:
- Разширяване на разнообразието и иновациите в портфолиото от напитки на компанията и навлизането в нови категории с повече хранителни ползи за потребителите;
- Лансирането на все повече вкусове и варианти с по-малко или изцяло без калории на основните газирани напитки с марките Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, за да могат потребителите да се наслаждават на любимите си вкусове с минимално количество калории. Част от този ангажимент е и предоставянето на ясна и лесно достъпна цветово кодирана информация за хранителните стойности в състава на газираните напитки на компанията, чрез въвеждане на т. нар. цветни етикети за хранителния състав, които започнаха да се появяват поетапно на бутилките и кеновете от декември 2018 г.;
- Постигането на поетите от компанията глобални ангажименти за Свят без отпадъци, чрез изграждането на устойчиви партньорства и местни инициативи с "Кока-Кола Хеленик" и Фондацията на Coca-Cola за достигането на поставените цели да събере и рециклира 100% еквивалента на генерираните от своите продажби пластмасови опаковки и кенове до 2030 г.