Coca-Cola пуска капачка, записваща гласови съобщения
Те могат да са с продължителност до 30 секунди

Coca-Cola създаде уникална капачка "Съобщение в бутилка", която позволява записването на гласови съобщения с продължителност до 30 секунди, които могат да бъдат прослушвани, докато се отваря бутилката.
Първата по рода си такава Coca-Cola бутилка ще се появи на пазара в Италия по време на тазгодишните декемврийски празници.
"Целта ни е да зарадваме хората като им помогнем да благодарят на онези, които правят тяхната Коледа специална по креативен начин – с лично съобщение до любим човек, споделено посредством бутилка Coca-Cola. Така една неизменна част от празника – бутилката Coca-Cola – се превръща в свеж повод за запомнящо се преживяване“, сподели Палома Азулей, регионален отговорник за творческата реализация на маркетинговите кампании на Coca-Cola.
Кампанията включва видео, предназначено за разпространение по интернет – „Съобщение в бутилка Coca-Cola“ – и съдържание за социалните медии, което стартира в Италия този декември. Самото видео представя куп забавни неуспешни опити за коледни изненади и приканва зрителите да зарадват близките си със съобщение в бутилка Coca-Cola.
Автор на идеята е рекламна агенция DAVID, а режисурата е дело на Лукас Шанън от водещата компания за производство на клипове Landia. Технологията за запис на звук е разработена от испанската дигитална агенция Gigigo.