COVID изстреля продажбите на Барби до 6-годишен връх

Настолните игри обаче бележат понижен интерес през 2020 г.

COVID изстреля продажбите на Барби до 6-годишен връх

Снимка: Pixabay

~ 1 мин.
Симона Димитрова Симона Димитрова

Продажбите на Барби, най-желаната играчка от момичетата, достигнаха 6-годишен връх, след като през 2020 г. бяха отчетени 1.35 млрд. долара приходи, предава BBC. COVID принуди стотици деца да останат по домовете си за дълъг период от време, което пък накара родителите им да търсят всевъзможни методи за тяхното развлечение. Така си обясняват от компанията засиления интерес към Барби. 


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter / Google Новини / Threads