4000 души тестват LG G4 предварително
Кандидатите ще бъдат избрани чрез сайтовете на компанията и социалните мрежи

Като част от най-амбициозното си представяне на смартфон досега, LG Electronics ще избере 4000 потребителя от 15 държави, които ще тестват изцяло новия продукт – LG G4 седмици преди официалната му премиера.
Кампанията вече стартира в Южна Корея и през следващите дни ще засегне и 14 други пазара: Турция, Индонезия, Сингапур, САЩ, Китай, Индия, Бразилия, Канада, Обединеното кралство, Франция, Германия, Мексико, Япония и Хонконг.
Участниците ще бъдат избрани на базата на отговорите във формулярите, които всички кандидати подават. Всеки ще може да увеличи шансовете си за участие, като сподели опита си от кандидатстването в социалните мрежи Facebook, Twitter и Weibo. Когато бъдат избрани, участниците от всяка държава ще получат LG G4 за период до 30 дни, в който да изпитат уникалния му дизайн и функции, включително персонализирания потребителски интерфейс (UX 4.0), високо ефективната камера и впечатляващия дисплей за онлайн споделяне. Участниците ще получават различни задания, които да изпълняват в рамките на опита си с устройството, като са предвидени и награди.
„Потребителите са нашите най-големи почитатели и смятаме, че това ще бъде вълнуващ и уникален начин да им представим най-важния ни мобилен продукт за годината”, каза Джуно Чо, президент и изпълнителен директор на компанията. „Поставяме успеха на LG G4 в ръцете на потребителите преди официалната премиера, защото вярваме, че те са най-добрият арбитър на страхотното потребителско преживяване”, допълни той.
Желаещите да подадат кандидатурата си от 15-те държави, може да следят местните LG уебсайтове и социални мрежи в следващите дни за повече информация и параметрите за участие. Стандартите за селектиране на участниците може да варират спрямо всеки пазар.