Ford засилва позициите си при големите SUV модели
Компанията ще увеличи производството на Ford Expedition и Lincoln Navigator в завода в Кентъки

~ 2 мин.
Ford Motor Co ще стимулира производството на най-големите си спортни автомобили в САЩ, за да стимулира печалбите си на този пазар, съобщава Reuters. Компанията отчита, че предпочитанията на все повече потребители са насочени към покупката на по-големи и по-удобни автомобили.
Заводът на Ford в ще увеличи производството на Ford Expedition и Lincoln Navigator с 20% през юли. Това ще е второто увеличение с 20% за тази година при тези два модела, съобщиха ръководителите на компанията по време на брифинг за журналисти.
Този ход подчертава агресивните усилия на автомобилните производители в Детройт да се възползват от популярните и печеливши големи автомобили в сърцето на Америка, дори когато политиците в Калифорния, Китай и Европа настояват за по-малки, електрически превозни средства, които са с ниски нива на въглеродни емисии и щадят климата.
Администрацията на Тръмп обаче е предложила замразяване на американските стандарти за горивна ефективност - решение, което ще улесни производителите на автомобили да продават големи джипове и пикапи.
Средната цена на един нов Expedition е 62 700 долара, заяви директорът на маркетинг отдела на Ford в САЩ Мат ван Дюк. Това е с 11 700 долара повече от предходната година. Ford обаче не разкрива маржът на печалбите си от модела. Средните цени за луксозния Navigator са нараснали до 81 000 долара през февруари от 78 000 долара година по-рано, според данни на Lincoln.
През януари Ford Motor обяви, че цените на продаваните в Америка модели са средно 38 400 долара, което е над средното за индустрията
General Motors Co, която доминира в Северна Америка в сегмента на големите SUV модели, ще пусне по-късно тази година ново поколение на Chevrolet Suburban и Tahoe, както и GMC Yukon.
Fiat Chrysler миналия месец заяви, че ще влезе отново в сегмента на големите SUV модели, които ще се появят в края на 2020 г.
Работниците и инженерите на Ford преработиха части от поточната линия на завода в Кентъки, за да позволят последното увеличение, обясни шефът на Ford в Северна Америка Джон Савона.
Преработената система за монтаж на Expedition и Navigator изисква 550 допълнителни работници и те ще дойдат от завода на Ford в Луисвил, който изгражда малките джипове Escape и Lincoln MKC.
Ford инвестира 925 млн. долара в производството на новото поколение джипове Expedition и Navigator в завода в Кентъки. Автомобилният производител се надява на по-голям пазарен дял в сегмент, който до голяма степен се доминира от General Motors.
Заводът на Ford в ще увеличи производството на Ford Expedition и Lincoln Navigator с 20% през юли. Това ще е второто увеличение с 20% за тази година при тези два модела, съобщиха ръководителите на компанията по време на брифинг за журналисти.
Този ход подчертава агресивните усилия на автомобилните производители в Детройт да се възползват от популярните и печеливши големи автомобили в сърцето на Америка, дори когато политиците в Калифорния, Китай и Европа настояват за по-малки, електрически превозни средства, които са с ниски нива на въглеродни емисии и щадят климата.
Администрацията на Тръмп обаче е предложила замразяване на американските стандарти за горивна ефективност - решение, което ще улесни производителите на автомобили да продават големи джипове и пикапи.
Средната цена на един нов Expedition е 62 700 долара, заяви директорът на маркетинг отдела на Ford в САЩ Мат ван Дюк. Това е с 11 700 долара повече от предходната година. Ford обаче не разкрива маржът на печалбите си от модела. Средните цени за луксозния Navigator са нараснали до 81 000 долара през февруари от 78 000 долара година по-рано, според данни на Lincoln.
През януари Ford Motor обяви, че цените на продаваните в Америка модели са средно 38 400 долара, което е над средното за индустрията
General Motors Co, която доминира в Северна Америка в сегмента на големите SUV модели, ще пусне по-късно тази година ново поколение на Chevrolet Suburban и Tahoe, както и GMC Yukon.
Fiat Chrysler миналия месец заяви, че ще влезе отново в сегмента на големите SUV модели, които ще се появят в края на 2020 г.
Работниците и инженерите на Ford преработиха части от поточната линия на завода в Кентъки, за да позволят последното увеличение, обясни шефът на Ford в Северна Америка Джон Савона.
Преработената система за монтаж на Expedition и Navigator изисква 550 допълнителни работници и те ще дойдат от завода на Ford в Луисвил, който изгражда малките джипове Escape и Lincoln MKC.
Ford инвестира 925 млн. долара в производството на новото поколение джипове Expedition и Navigator в завода в Кентъки. Автомобилният производител се надява на по-голям пазарен дял в сегмент, който до голяма степен се доминира от General Motors.