H&M отвори бутик с нова концепция в Берлин
И планира още

© ECONOMIC.BG / H&M
Шведската верига за дрехи H&M отвори магазин в моден квартал на Берлин, наподобяващ бутик, който предлага йога часове, кафене с градина и място за други марки.
Идеята тръгна пилотно в родния град на веригата за търговия с облекла - Стокхолм, през миналата година. Сега компанията пренася концепцията на най-големия си пазар - в Германия, където управлява 462 от своите 4 972 магазина по целия свят.
Този ход идва в момент, когато H&M инвестира много и опитва нови концепции след години на спад на печалбата и увеличаване на материалните запаси поради забавянето на продажбите в основните си бюджетни магазини. Едва наскоро компанията отбеляза първото си увеличение на тримесечната печалба за повече от две години.
Магазинът в Берлин е около една пета от размера на обикновените магазини на H&M и разполага с дрехи, подбрани да се харесат на местните вкусове, както и парфюми, „веганска“ козметика, чанти и дрехи втора употреба от партньорски марки.
Новият магазин разполага с ограничена гама от предимно ежедневни дамски дрехи, но също така и с няколко модела мъжки якета и тениски и йога екипировка, насочени към клиентите, които посещават уроците по йога в магазина.
Той предлага и иновации, като например - докато са в пробната, купувачите могат да натиснат бутон, който е свързан с таблети, носени от персонала и екрани в зоната на кафето, и така да търсят сред цялата гама H&M.
Веригата казва, че планира да пренесе тази концепция на още места.