Испански стартъп предлага нови възможности за българските предприемачи
Франчайзът Jeff дава възможност за стартиране на бизнес с пране и химическо чистене от и до дома

© ECONOMIC.BG / Jeff
Испанският стартъп Jeff обяви, че е готов да навлезе на българския пазар, предлагайки нов франчайз бизнес
модел при професионалното пране и химическо чистене от и до дома. Компанията
твърди, че услугата ѝ дава възможност на българските предприемачи да стартират
нов малък или среден бизнес с ниска първоначална инвестиция и бърза
възвращаемост.
Размерът на първоначалната инвестиция е 50 хил. лв., като стартъпът обещава възвращаемост на инвестицията в рамките на 20 месеца, давайки пример с резултати в други европейски държави.
Jeff освобождава предприемачите от месечна такса и маркетингови разходи за период от 1 година. А в допълнение на това екип на фирмата е на разположение да дава насоки и съвети преди, по време на и след отварянето на помещението за перални услуги, цялостно обучение на служителите, проектиране на дизайна на помещението според стандартите на компанията, както и осигуряване на компютърни програми за управление на бизнеса.
Потребителите могат да
заявят директно взимане на пране от входната врата на дома им, по зададен ден,
час и място чрез приложение или през сайта на атрактивния франчайз. Мръсните
дрехи трябва да бъдат сложени в специално предназначена за това торба, донесена
от доставчика. Те се доставят обратно чисти и изгладени в рамките на 48 часа в
удобен час, което предоставя на клиентите свободно време и спестява усилията от
прането и гладенето вкъщи.
Цените, които компанията ще предлага в България, са в зависимост от плана,
който потребителят избере. На месечна база ще бъде възможно да се избере между
XS и S торба, с включени 4 пранета, съответно за 56 и 72 лв.
„Услугата предлага уникална възможност за българските предприемачи, които търсят възможност за бизнес с бърза възвращаемост на инвестицията. Нашите проучвания показват, че 78% от хората смятат прането за най-досадната домакинска работа. Ние буквално преобразяваме лицето на домакинските задължения с този иновативен подход“, коментира изпълнителният директор и съосновател на компанията Елой Гомез.
Компанията стартира във Валенсия през 2015 г. и към момента оперира в повече от 30 страни в Азия, Африка, Латинска Америка и Европа, с над 1 780 франчайза и над 1 млн. потребители. Google от своя страна я нарежда сред 20-те най-бързо развиващи се стартъп компании в света.
България е най-новата точка на световната карта, в която предстои утвърждаването на франчайз модела на испанския стартъп.