JTI България продължава кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“
Кампанията напомня, че отпадъците от тютюневи изделия трябва да отиват в кошчето, не на улицата

© ECONOMIC.BG / JTI България
Колаж, създаден с изкуствен интелект
За трета поредна година JTI България реализира кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“, с която призовава потребителите на тютюневи изделия да изхвърлят правилно филтрите от тютюневи продукти. Основното послание остава непроменено – отпадъците трябва да бъдат поставяни там, където им е мястото: в кошчетата.
След успешните летни и зимни послания през 2024 г., кампанията се подновява през 2025 г. с нова вълна в радиоефира и дигиталните канали.
Основен фокус са често срещани ситуации от ежедневието – изхвърлени филтри на улицата, в парка, на плажа или през прозореца на автомобил – с цел да се насочи общественото внимание към нуждата от промяна в потребителските навици.
Промяната в отношението към отпадъците е процес, който лесно може да се превърне в добър навик. Ние просто напомняме, че всяко действие има значение“, сподели Димитър Найденов, мениджър „Корпоративни въпроси“ в JTI България.
Кампанията се реализира в изпълнение на чл. 23 от Наредбата за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда. С нея JTI България затвърждава дългосрочния си ангажимент към устойчивото развитие и опазването на околната среда.