Как марките осребряват Game of Thrones
Заради култовия статус на сериала редица компании му посветиха свои продукти

© ECONOMIC.BG / HBO
Само преди ден HBO пусна първия епизод от осмия и последен сезон на “Game of Thrones” (Игра на тронове) и с него идват редица промоции на марката.
Много компании от различни сектори посветиха свои продукти на култовия сериал, станал любим на милиони хора по света.
От марков грим до маратонки, феновете могат да вземат собственото си парче от Седемте кралства.
Ето как големите компании "осребряват" известността на сериала:
Шотландско уиски
През февруари Diageo стартира цяла колекция от шотландски уискита, като всяка от тях е тематично посветено на един от домовете във Вестерос.
Компанията пусна и White Walker издание на уискито Johnnie Walker, което насърчава феновете да го отварят директно от фризера.
Безалкохолни напитки
Какво бихте направили за трона, попита феновете Mountain Dew преди финала на шоуто. Безалкохолната марка „прави най-голямата жертва за трона“, като премахна своя бранд и лого от кеновете. Върху самият кен са изписани имената от списъка за убиване на Аря Старк, но те се виждат само когато кенът е охладен.
Монополи
На "Игра на тронове" вече е посветен и комплект на "Монополи", като той включва монети Gold Dragon и Silver Stag, а играчите купуват замъци и имения вместо къщи и хотели. Да не споменаваме, че има и карта Железния трон, която пее тематичната мелодия на шоуто. Часове на забавление.
Бисквити
Класическата марка „бисквитки“ Oreo пусна тематичната си колекция „Game of Thrones“ миналата седмица.
На гърба на бисквитките стоят логата на домовете от сериала.
Маратонки
Adidas пусна шест чифта кецове в лимитирана серия, „вдъхновени от благородните семейства и воюващи фракции на Седемте кралства и отвъд стената“.
Козметика
Марката за гримове Urban Decay създаде гама, вдъхновена от любимите си места във Вестерос за "силните жени на седемте кралства", включително четки за сенки за очи "Иглата", наречени на меча на Аря Старк, червило Vice и руж Дракарис.