Модният бранд Salsa Jeans отвори първи магазин в България
Марката е известна с иновативни продукти като push-up дънките „Wonder“

© ECONOMIC.BG / Salsa Jeans
Португалският моден бранд Salsa Jeans официално стъпи на българския пазар с откриването на първия си магазин в столичния търговски център Serdika Center. Това е част от по-широкия план за международно разширяване на компанията в развиващи се и стратегически пазари.
„Навлизането в България представлява нова глава за Salsa Jeans, с пристигането ни в Източна Европа – регион, където виждаме силно съответствие с ценностите на марката и голям потенциал за растеж. Този нов магазин е първата стъпка към установяване на тясна връзка с нов потребителски профил“, коментира Уго Мартинс, главен изпълнителен директор на компанията.
Търговското пространство от 145 кв.м представя актуалната концепция на марката и предлага пълна гама от дамски и мъжки облекла, деним, обувки и аксесоари. Над 60% от асортимента е фокусиран върху дамската линия.
Отворихме първия си магазин в България, затвърждавайки ангажимента си за разширяване в Източна Европа – развиващ се регион, все по-съобразен с нашето ценностно предложение и с потенциал за потребление на висша мода“, заявиха още от компанията.
Salsa Jeans е основана през 1994 г. в Португалия и е част от групата Sonae. Брандът е известен с иновативни продукти като push-up дънките „Wonder“ и има присъствие в над 35 държави. Само през 2024 г. компанията дебютира на два нови пазара – Йордания и Индия, като България вече се вписва в стратегическия фокус на марката за експанзия в региони с висок потенциал.
Магазинът в София се управлява чрез франчайз модел, позволяващ адаптация към локалните пазарни характеристики и потребителско поведение.