Nike купи рекордно скъп имот на Шанз-Елизе
Цената е рекордна за недвижим имот в района

© ECONOMIC.BG / Wikipedia
Имотът на Шанз-Елизе 79
~ 2 мин.
Спортната марка Nike се сдоби с апетитен имот на Шанз-Елизе в Париж, а сделката е определена от сп. Forbes като рекордна за покупка на недвижим имоти в района. Срещу 613 милиона евро (около 673 милиона долара) американската марка е купила имота на номер 79 на прочутия парижки булевард и популярната сграда ще се превърне в дом на европейската централа на Nike.
Със сигурност ще има достатъчно място, тъй като имотът се простира на около 83 000 кв. фута, което включва 46 000 кв. фута търговски площи.
Откриването е насрочено за декември 2019 г., след което европейският и френският персонал на Nike ще намери своето ново работно пространство в един от най-желаните парчета недвижими имоти на планетата, както съобщава парижкият вестник Le Parisien:
„Американската спортна марка ще монтира своя„ храм Nike“ на приземния етаж, украсен с величествено двойно стълбище Шамбор, регистрирано в историческите паметници… Този магазин ще предлага 4300 м2 търговски площи, разположени на пет етажа, покрити от покрив с невероятна гледка към Шанз-Елизе и цял Париж".
Парижката централа на Nike ще служи като третата „Къща на иновациите“ на марката след подобни сгради, разположени в Ню Йорк и Шанхай. И всичко това е част от усилието на парижките служители да обновят района за първи път от около 20 години, инициатива, наречена Champs-Elysées 2024.
Други марки, които се присъединиха към Nike на най-известното парижко авеню, са Apple, WeWork и известния универсален магазин Galeries Lafayette.
Със сигурност ще има достатъчно място, тъй като имотът се простира на около 83 000 кв. фута, което включва 46 000 кв. фута търговски площи.
Откриването е насрочено за декември 2019 г., след което европейският и френският персонал на Nike ще намери своето ново работно пространство в един от най-желаните парчета недвижими имоти на планетата, както съобщава парижкият вестник Le Parisien:
„Американската спортна марка ще монтира своя„ храм Nike“ на приземния етаж, украсен с величествено двойно стълбище Шамбор, регистрирано в историческите паметници… Този магазин ще предлага 4300 м2 търговски площи, разположени на пет етажа, покрити от покрив с невероятна гледка към Шанз-Елизе и цял Париж".
Парижката централа на Nike ще служи като третата „Къща на иновациите“ на марката след подобни сгради, разположени в Ню Йорк и Шанхай. И всичко това е част от усилието на парижките служители да обновят района за първи път от около 20 години, инициатива, наречена Champs-Elysées 2024.
Други марки, които се присъединиха към Nike на най-известното парижко авеню, са Apple, WeWork и известния универсален магазин Galeries Lafayette.
Платените от Nike 613 млн. евро надвишават сумата от 600 милиона евро, която Apple плати за своя водещ магазин в Париж на номер 114 на булевард „Шанз-Елизе“, който отвори врати през ноември миналата година.
Подобни рекордни имотни сделки стават тенденция напоследък в Париж, където стойностите на недвижимите имоти се отчита, че са се утроили през последните 20 години.