Нови идеи и проекти: Как ChatGPT помага за различни бизнес задачи?
ChatGPT може да революционизира комуникацията и вземането на решения, проправяйки пътя за по-голяма ефективност и продуктивност в бъдеще

© ECONOMIC.BG / Depositphotos
Ранните потребители на впечатляващия бот на OpenAI, ChatGPT, ще се възползват от предимствата на увеличена доходност и производителност. Разбира се, много вече са - изкуственият интелект премина един милион потребители в рамките на седмица след стартирането.
Освен това се очаква AI да стане по-мощен, тъй като повече хора продължават да го използват. Със своите непрекъснато развиващи се възможности за разбиране на естествен език, ChatGPT може да революционизира комуникацията и вземането на решения, проправяйки пътя за по-голяма ефективност и продуктивност в бъдеще.
Но за какво работниците вече използват ChatGPT.
„Белите якички“ вече използват ChatGPT за различни бизнес задачи
Скорошно проучване на Fishbowl установи, че близо 30% от анкетираните 4500 професионалисти вече са използвали ChatGPT или други водещи AI в работата си. Някои от респондентите работят в известни компании като Google, Amazing, Meta, Twitter и Bank of America. Но за какво точно „белите якички“ искат помощ от ChatGPT?
Маркетолозите изглеждат особено заинтересовани от ChatGPT, като много професионалисти в сектора използват AI, за да намерят ключови думи за повишаване на SEO оптимизация, да напишат мета описания за публикации в блогове и др. В допълнение, много автори на съдържание намират ChatGPT за изключително полезен за опростяване на сложни теми, които читателите трудно могат да разберат.
Служителите в различни сектори също използват ChatGPT, за да обмислят идеи за нови проекти, продукти и кампании. Освен това много хора осъзнават стойността на ChatGPT за съставяне на имейли, дейност, която често заема голяма част от деня. Например, ботът може да създава професионални имейли въз основа на конкретни подкани - можете да създадете имейл за обслужване на клиенти, имейл за продажби или дори учтив отговор на колега.
Въпреки че е впечатляващо, важно е да се отбележи, че ChatGPT не е перфектен - дава ви нещо, с което да работите, но не може да ви свърши работата вместо вас (поне не още). Нещо повече, изкуственият интелект често генерира уверено грешни отговори и ако работниците не могат да разпознаят неточностите, те могат да се окажат в патова ситуация, когато се опитват да представят работата като своя.
Докато някога изкуственият интелект или усъвършенстваната автоматизация се смятаха за нещо в сферата на научната фантастика, днес нещата не могат да бъдат по-различни. В дигиталната ера компаниите използват завладяващи интелигентни ботове, за да повишат производителността чрез автоматизиране на фронт и бек офис работа. А ChatGPT представлява нова ера на AI. Такава, в която машините са почти неразличими от хората в отговорите си и може да ни помогнат да постигнем целите си. И целта, върху която повечето хора изглеждат фокусирани в момента, е да повишат производителността на работата си - задача, в която ChatGPT се справя отлично.