Преосмисляне на камерата: Тя става инструмент за търсене онлайн
Тепърва ще се разгръщат възможностите за визуално търсене

© ECONOMIC.BG / Pixabay
~ 1 мин.
Смартфонът става все по-интелигентен благодарение на това, че технологичните и интернет компании непрестанно инжектират все по-усъвършенствани функции. Някои от водещите сред тях са свързани с компютърната диагностика и разпознаването на обекти, които стават възможни чрез подобрения както в софтуера, така и в хардуера.
Умението на устройството да „разбере” както е това, което потребителят е насочил към камерата, и да „разчете” изображението отваря вратите към нов тип търсене онлайн – визуалното.
Експертите предвиждат, че мобилното визуално търсене ще отвори нови потенциални възможности за приходи. Брандовете ще се опитват да чрез все по-сложни смартфон камери да ангажират потребителите и да стимулират продажбите.
Проучването Mobile Visual Explainer анализира развиващите се технологии за мобилно визуално търсене и тяхната стойност за бизнеса, пише Business Insider. Ето и ключовите изводи от доклада:
- Съществуват убедителни доказателства, че технологиите за мобилно визуално търсене ще се разгърнат в близко бъдеще, а приложенията, свързани с използването на камера, ще доведат до ръст на приходите.
- В някои случаи визуалното търсене е по-бързо и по-прецизно от текстовото или гласовото, тъй като е лишено от възможните грешни интерпретации на отделния потребител.
- Мобилната визуална екосистема на търсене се разраства, с множество платформи за достъп, местни приложения и интернет компании, които разширяват своя опит в тази област .
- Водещи компании за търсене в интернет, включително Google и Baidu, се надпреварват да уловят тенденциите на пазара за мобилно визуално търсене, тъй като иновациите постепенно навлизат в традиционните форми на търсене.
- Смартфонът е идеалният лост за технологиите за визуално търсене. Другите потенциални инструменти са „умните” очила.