Приходите на GoPro скочиха с 72%
Новата камера Hero 4 Session, която излезе на пазара този месец, е с размера на кубче лед

© ECONOMIC.BG / flickr
Приходите на GoPro скочиха със 72% през второто тримесечие, главно заради силното търсене на нейните преносими камери в Европа и Азия, съобщи Forbes.
GoPro продължава да се изгражда като глобална медийна компания. Целта и е да свързва потребители и рекламодатели, като монетизира заснетите кадри от използващите камерите. Малките устройства на компанията са използвани от сърфисти и велосипеди, които правят. Новата камера Hero 4 Session, която излезе на пазара този месец, е с размера на кубче лед.
Приходите за тримесечието, приключило на 30 юни, достигнаха 419,9 млн. долара, което е значително повече от резултата от 244,6 млн. долара, отчетен година по-рано. Компанията обяви, че е продала почти двойно повече бройки устройства спрямо същия период през предходната година.
GoPro отчете печалба в размер на 35 млн. долара, или 24% на акция, в сравнение с миналогодишната загуба от 19,8 млн. долара. С изключение на разходите, свързани с възнаграждения, базирани на акции, както и на разходите за придобиване, компанията се радва на печалбата от 35 цента, в сравнение с 8 цента година по-рано.
Същевременно приходите в Европа скочиха от 67 млн. долара година по-рано до 137, 2 млн. долара през второто тримесечие на 2015 г. Тези в Северна и Южна Америка пък се увеличават с 39 на сто до 212,3 млн. долара. Компанията прогнозира, че приходите за текущото тримесечие ще достигнат 430-445 млн. долара.