Раздадоха наградите за отговорен бизнес
93 проекта на 63 компании участваха в конкурса
Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) за 13-и път връчи своите Годишни награди за отговорен бизнес.
Рекордните 93 проекта, реализирани през 2015 г. от 63 компании, участваха в националния конкурс, чиято цел е да отличи и популяризира забележителния принос на отговорния бизнес в областта на образованието, екологията, служителите и цялото общество, както и да мотивира останалите фирми да разгърнат активна социална политика.
„Всички вие сте отговорни, устойчиви, иновативни и демонстрирате, че и големият, и малкият бизнес имат своя принос към социални каузи чрез доброволчество, дарителство и социални проекти”, каза президентът Росен Плевнелиев в словото си преди да връчи голямата награда „Инвеститор в обществото” 2015, където конкуренцията по традиция бе най-голяма. Първото място в категорията спечели Нова Броудкастинг Груп с проекта „ПРОМЯНАТА за по-добро бъдеще на децата в България”.
Подгласници саРайфайзенбанк, класирана на второ място с проекта „Избери, за да помогнеш”, и Дънди Прешъс Металс Челопеч, станала трета с проекта „Подкрепа на развитието на местните общности 2015”.
Ето и пълен списък на победителите в Годишните награди за отговорен бизнес 2015:
Инвеститор в обществото
1-во място - Нова Броудкастинг Груп с проекта „ПРОМЯНАТА за по-добро бъдеще на децата в България”
2-ро място - Райфайзенбанк с проекта „Избери, за да помогнеш”
3-то място - Дънди Прешъс Металс Челопеч с проекта „Подкрепа на развитието на местните общности 2015”
Инвеститор в знанието
1-во място - Телерик, а Progress Company с проекта „Детска академия на Телерик”
2-ро място - Хуауей България с проекта „Класна стая на бъдещето”
3-то място - Майкрософт с проекта „Кариера в ИТ”
Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд
1-во място - УниКредит Булбанк съвместно със Съвет на жените в бизнеса в България с проекта „Лидерска академия”
2-ро място - Теленор с проекта „Open Mind България”
3-то място - Нестле България с проекта „Алианс за младежта”
Инвеститор в околната среда
1-во място - Девня Цимент с проекта „Реконструкция и модернизация на инсталацията за производство на клинкер и цимент в завод „Девня Цимент”
2-ро място - Лидл България с проекта „Дай шанс на балканката”
3-то място - Солвей Соди с проекта „Нова вакуумна дестилационна група”
Маркетинг, свързан с кауза
1-во място - Ейвън Козметикс България с проекта „От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата”
2-ро място - ИКЕА България с „Плюшени играчки в помощ на образованието в България”
3-то място - Самекс с програма „Топъл обяд”
Най-добра социална политика на малко и средно предприятие
1-во място - АбВи с проекта „Ти водиш промяната 2015”
2-ро място - Евробет с проекта „Евробет Талант”
3-то място - Еврофутбол с програма „Спортни таланти”
Специалната награда „Engage” за ангажираност на служителите в КСО проект, определена от Международния форум на бизнес лидерите и британското посолство, отиде при Адрес недвижими имоти с инициативата „Отвори света за децата”.