Рикша със свежи плодове ще обиколи 8 града в кампания за балансирано хранене

Турнето на Kaufland ще премине през ключови локации, за да стигне до повече потребители

Рикша със свежи плодове ще обиколи 8 града в кампания за балансирано хранене

От Русе стартира кампанията на Kaufland България под надслов „Свежите приятели“. Кампанията е насочена към консумацията на повече свежи плодове и зеленчуци сред малки и големи. Специално създадена за целта рикша, отрупана с пресни плодове, вече бе на гости в крайдунавския град, а в програмата й предстои да бъдат включени още седем града до края на годината.

По време на престоя си в Русе рикшата раздаде хиляди свежи ябълки, круши, праскови, банани и портокали с мисията да направи балансираното хранене по-привлекателно, както и да информира за ползите от консумацията на свежи плодове и зеленчуци. Заедно с плодовете бяха раздадени и информационни материали с полезна информация и препоръки за балансираното хранене. Информационните материали включват и част за оцветяване, в която малки и големи могат да вдъхнат живот на симпатичните герои, използвайки въображението си.


Турнето на рикшата „Свежите приятели“ ще премине през още ключови локации в цялата страна, за да достигне до колкото може повече потребители. След успеха в Русе, следващите градове, които рикшата ще посети, са Пловдив на 15 септември и София  на 16 и 17 септември. В столицата рикшата ще бъде част от официалната програма на  фестивала „квАРТал“.

Коментари: 0