SAP с над 130% ръст на продажбите в България за 2015 г.
12% от сделките са от облачни абонаменти и услуги

„През 2015 г. SAP България реализира над 130-процентов ръст на годишна база. 54% от общите приходи на компанията са базирани върху решения, свързани с електронната търговия и omni-channel като SAP Hybris, C4C, GKPOS“. Това обяви Румяна Тренчева, изпълнителен директор на SAP България, и регионален изпълнителен директор на SAP за Югоизточна Европа, пред медиите днес. (
27% от продажбите на SAP в България са в сектора на бързооборотните стоки. 12% от сделките са от
облачни абонаменти и услуги. Това предопределя готовността на българския пазар
да ползва облачни услуги с темповете на големите западни пазари.
„Две са основните тенденции за развитие на бизнеса ни за 2016г.: миграция към S/4HANA и отварянето на HCP платформата към партньорската екосистема на SAP от местни компании-разработчици“, каза г-жа Тренчева.
„През последните две години развойният център на SAP в България е в основата на стратегията на компанията на глобално ниво.“, каза Радослав Николов, управител на SAP Labs България. Над 650 професионалисти работят в развойното звено в София, 200 от които разработват HANA Cloud Platform.
По време на събитието г-жа Румяна Тренчева отличи компанията BGBS като най-добър облачен партньор на SAP в България за 2015 г.
Като пазарен лидер в сектора за бизнес софтуер, SAP
(NYSE: SAP) помага на компании от всички размери и индустрии да оперират
по-успешно. SAP приложенията и услугите дават възможност на над 304,000 клиента
да оперират доходно, да се адаптират правилно, и да растат постоянно.