Семинар представя възможностите за търговия и бизнес в САЩ
Следваща станция: България и Roberts Group International ще опитат да помогнат на българските предприемачи
~ 2 мин.
Българският пазар е малък. И всеки бизнес, който иска да има стабилни приходи и да расте бързо, е длъжен да гледа навън. Основен пазар за българските износители е Европейският съюз, но това далеч не е единствената възможност. Макар да е по-далеч, САЩ също предлага значителни възможности на родните предприемачи.
Постоянно увеличаващия се дял на износа в посока Северна Америка показва, че този пазар не е толкова труден за достигане. Трябва обаче да се знаят някои важни особености за него. Тези особености могат да бъдат научени на семинар „Бизнес в САЩ – практически насоки за износ и навлизане на американския пазар“, организиран от Следваща станция: България и Roberts Group International, с подкрепата на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България /КРИБ/ и сп. „Икономика“. Двудневното събитие ще започне на 24 октомври, а повече подробности можете да намерите тук.
САЩ са не само най-голямата икономика в света, чийто национален продукт достига 17.5 трилиона щатски долара, но също така са сред водещите пазари с оптимални условия за правене на бизнес. САЩ са най-големият пазар на храни в света (с годишни продажби на стойност 1.4 трилиона щатски долара, от които вносът съставлява 110 млрд ЩД); най-големият пазар за мебели от дърво и най-голям вносител в световен мащаб (общият внос на продукти от дърво възлиза на 9.4 млрд. ЩД), на вино – 35 млрд. ЩД, пчелен мед – 700 млн. ЩД, и т.н.
САЩ са една от най-добрите алтернативи, към които българският експортен бизнес може да се ориентира и премине чрез бързо качествено развитие. Този семинар ще очертае именно начините, по които български продукти могат да достигнат до платежоспособния и взискателен, но отворен към новото, американски потребител.
Участниците на семинара ще могат да научат:
• Навлизане на американския пазар – възможности и стратегии
• Бизнес организация и структура
• Методи за финансиране
• Данъчна система
• Основни търговски вериги и установяване на връзка с тях
• Намиране на партньори: създаване на дъщерно дружество vs. джойнт венчър – предимства и недостатъци
• Алтернативни нишови канали за продажба: иновативни, нискобюджетни техники за реализация на износ и използване на преференции
• Електронна търговия и продажби през Амазон
Лектори ще бъдат изявени професионалисти от България и САЩ.
Постоянно увеличаващия се дял на износа в посока Северна Америка показва, че този пазар не е толкова труден за достигане. Трябва обаче да се знаят някои важни особености за него. Тези особености могат да бъдат научени на семинар „Бизнес в САЩ – практически насоки за износ и навлизане на американския пазар“, организиран от Следваща станция: България и Roberts Group International, с подкрепата на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България /КРИБ/ и сп. „Икономика“. Двудневното събитие ще започне на 24 октомври, а повече подробности можете да намерите тук.
САЩ са не само най-голямата икономика в света, чийто национален продукт достига 17.5 трилиона щатски долара, но също така са сред водещите пазари с оптимални условия за правене на бизнес. САЩ са най-големият пазар на храни в света (с годишни продажби на стойност 1.4 трилиона щатски долара, от които вносът съставлява 110 млрд ЩД); най-големият пазар за мебели от дърво и най-голям вносител в световен мащаб (общият внос на продукти от дърво възлиза на 9.4 млрд. ЩД), на вино – 35 млрд. ЩД, пчелен мед – 700 млн. ЩД, и т.н.
САЩ са една от най-добрите алтернативи, към които българският експортен бизнес може да се ориентира и премине чрез бързо качествено развитие. Този семинар ще очертае именно начините, по които български продукти могат да достигнат до платежоспособния и взискателен, но отворен към новото, американски потребител.
Участниците на семинара ще могат да научат:
• Навлизане на американския пазар – възможности и стратегии
• Бизнес организация и структура
• Методи за финансиране
• Данъчна система
• Основни търговски вериги и установяване на връзка с тях
• Намиране на партньори: създаване на дъщерно дружество vs. джойнт венчър – предимства и недостатъци
• Алтернативни нишови канали за продажба: иновативни, нискобюджетни техники за реализация на износ и използване на преференции
• Електронна търговия и продажби през Амазон
Лектори ще бъдат изявени професионалисти от България и САЩ.