ServiceSource се включва в кариерния форум „Живот и кариера – Защо в България?“
Базираната в Денвър фирма си партнира с едни от най-иновативните технологични компании в света

© ECONOMIC.BG / ServiceSource
ServiceSource International, доставчик на услуги в сферата на B2B продажбите, подновяване на договорните отношения и мениджмънт на дистрибуционната мрежа, ще участва в кариерния форум „Живот и кариера – Защо в България?“. Събитието се организира от специализираната икономическа медия Economic.bg, платформата Bulgaria Wants You и ДНК – Движение за национална кауза.
"Партнираме си с едни от най-иновативните технологични компании в света. А целта ни е да подобрим бизнес процесите на партньорите ни и да подпомогнем развитието им", казват от ServiceSource.
Служителите ѝ споделят, че се гордеят с това, че са приобщаващ, разнообразен и експертен екип, а вътрешната култура насърчава растежа, успеха и възможностите за развитие на служители, клиенти и партньори.
Вижте какво още казаха двама от ключовите за компанията Sourcer-a за тяхното развитие в компанията:
Милен Златинов
Разкажи ни за ролята ти в момента и какъв беше твоят път в ServiceSource?
Аз съм Директор Продажби в нашата Global Sales Delivery организация. Управлявам портфолио от клиенти като Alcatel, Husky and Salesforce.
Присъединих се към ServiceSource през 2017 година. И за последните 5 години се развих от Младши Мениджър Продажби до Директор Продажби. В момента съм отговорен за взаимоотношенията ни с клиентите. А една от основните цели на ролята ми е да генерирам приходи, да развивам бизнеса и устойчивостта на акаунтите, за които отговарям.
Кое е нещото, което харесваш най-много в културата на ServiceSource?
Харесвам факта, че ServiceSource е компания, в която всеки служител се чувства сигурен. Ние вярваме, че всеки служител трябва да излиза извън комфортната си зона, за да се развива личностно и професионално и силно го подкрепяме.
Проактивността е качество, което ценим, а мнението на всеки служител е важно за нас. Винаги може да подобриш уменията, знанията и компeтенциите си, но за да постигнеш повече, трябва да имаш нужния подход, поведение и начин на мислене.
Далибор Денков
Разкажи ни за ролята ти в момента и какъв беше твоят път в ServiceSource?
Аз съм Директор продажби за Global Sales Delivery за акаунтите OKTA, Cisco and Qlik. Присъединих се към ServiceSource през 2017 година, като стартирах с имплементацията на различни бизнес решения за един от най-големите ни „облачни“ клиенти.
От самото начало ролята ми беше да подсигуря, че ще посрещнем очакванията на клиента за резултатите ни и да добавя стойност към програмата, която стартирахме. Също така бях отговорен и за вътрешното генериране на приходи.
Как би описал комуникацията с лидерите в организацията на някого, който иска да развива лидерските си умения комуникацията с лидерите в организацията?
Харесва ми, че служителите на всички нива могат да общуват с лидерите в организацията. Свободната комуникация с мениджмънта те прави по-уверен и убеден в целите ти, а и в работата ти. Подкрепяме креативността и желанието за промяна и развитие.
Също и чувството, че си важен и ценен партньор на клиента, помага в изграждането на лидерството.