Шоуто на Super Bowl: $13 млн. за 13 минути
PepsiCo е спонсор на Super Bowl за осма поредна година

© ECONOMIC.BG / БТА
Популярното шоу на почивката на Super Bowl трае едва 13 минути, но за създаването му са отговорни хиляди души, планирането му отнема месеци, а разходите по него са за приблизително 13 млн. долара, съобщава Reuters. Организаторите имат тежката задача да превърнат футболно игрище в арена за концерт за по-малко от половин час, и то без да наранят тревата на спортното съоръжение.
На тазгодишния финал в Националната футболна лига (NFL) изпълнители ще бъдат Дженифър Лопес и Шакира. Заедно с тях на сцената ще се появят изненадващи артисти и ансамбли, обяви един от продуцентите на шоуто Дан Парис. PepsiCo е спонсор на шоуто за осма поредна година. Източник на Reuters е заявил, че то ще струва около 13 млн. долара.
Работата по
13-минутното шоу започва почти година по-рано, признава вицепрезидентът на NFL
Марк Кензел. Тогава организаторите започват проверка на избраното място за евентуални логистични препятствия и наличие на уникални
структурни елементи, които биха могли да използват в своя полза.
Тази година обновеният през 2015 г. навес на Hard Rock Stadium позволява използването на по-модерно аудио оборудване, допълва той. При реновацията на съоръжението преди четири години капацитетът му е намален от 74 000 на 65 000. Поставени са нови седалки, ВИП зона и четири големи екрана.
За организацията на 13-минутното развлечение участват между 2000 и 3000 души, разкрива Кензел, за когото тазгодишният финал е десетият, по който работи.
Супербоул LIV започва в 01.30 ч. българско време в нощта на неделя срещу понеделник в Маями. Мачът за титлата на НФЛ противопоставя отборите на Канзас Сити и Сан Франциско.