Складовете са отживелица и е време за преориентация

STAMH засилва присъствието си и онлайн, пускайки уникален за България шоурум

Христо Урумов, управител на „Стам ЛТД“:

Складовете са отживелица и е време за преориентация

Снимка: STAMH/Facebook

4058 ~ 2 мин. четене
Симона Димитрова Автор: Симона Димитрова

Складовете вече са отживелица, хората търсят дистрибуционни центрове и това трябва им дадем. Това каза Христо Урумов, съсобственик и управител на „Стам ЛТД“, част от международната група за проектиране и инженеринг на сложна автоматизация и механизирани складове STAMH. Той коментира темата по време на деветата логистична конференция „Интелигента логистика: Спечели бъдещето“.

Дистрибуционните центрове никнат като гъби в Европа и по света, докато складовете стават отживелица и е време за преориентация. Това е моята нова мечта, а после ще се опитаме да хванем следващата вълна“, каза Урумов.

Той добави, че предизвикателната година под влиянието на пандемията от COVID-19 е преобърнала пазара, който е силно зависим от производството.

„Светът затвори, но не помисли какво ще стане след това. Производството в множество отрасли спря и това препъна сектора на услугите“, посочи той, добавяйки, че все още не е ясно кога всичко ще се върне към предковид времената.

По отношение на самата STAMH, която е с над 20-годишен опит и има представителства и собствени компании в България, Гърция, Македония, Румъния и Сърбия, тя ще се опита да се наложи на нов пазар, ще засили присъствието си и в онлайн пространството.

Радвам се да обявя за първи път, че пускаме първия по рода си в страната шоурум. Мисълта, че си първи в нещо е невероятна и аз много се гордея с целия екип, който работи по осъществяването на този проект“, добави управителят на „Стам ЛТД“.

Шоурумът ще бъде открит официално в края на годината, като в момента компанията прави финални щрихи по дизайна му. В него клиентите ще могат да се възползват от 3D модели на всеки артикул, който се намира вътре.

„Потапяйки се във виртуалния магазин, ще бъдете посрещнати от рецепционисти, които ще Ви разкажат какво може да видите в склада. Има информационна книга, в която са описани продуктите по сектори, за да може по-бързо да се ориентирате“, обясни Урумов.

Продуктовите сектори, които ще са обособени в шоурума ще са: Стелажи-складови системи; Автоматизирани склави и конвейерни системи; Роботикс; Складово оборудване; Подемна техника; Монтаж, инспекция, сервиз; Софтуер за склад и логистика и Професионална почистваща техника.

Според STAMH печелившата стратегията за в бъдеще е залагането на автоматизацията и оптимизацията на процесите в логистиката.

Подкрепи Economic.bg