Skype с радикално нов дизайн и функции като на Snapchat

Приложението, собственост на Microsoft, опитва да се конкурира с Instagram и Snapchat

Skype с радикално нов дизайн и функции като на Snapchat
3008 ~ 2 мин. четене

Броят на месинджърите се увеличи значително през последните години и конкуренцията изтласка някои програми в историята. Потребителите днес постоянно биват подканяни да споделят всевъзможни акценти от живота си и в  резултат на това пазарът се наводни от подобни една на друга функции.

В опит да затвърди мястото си в ежедневието на потребителите Skype също залитна в тази посока и добави изцяло нови опции в приложението си. То бе закупено преди 6 години от гиганта Microsoft и оттогава периодично бива обновявано. От вчера обаче Skype може да се похвали с радикално нов дизайн и допълнителни опции, някои от които доста напомнят на Snapchat.

Става дума за новата функция Highlights, която ви позволява да създавате история на деня си  в снимки и видеоклипове. Те може да се публикуват публично или да се направят видими само за избрани хора. Всичко това звучи особено познато, доколкото вече се предлага от приложенията на Snapchat, Instagram и Facebook.

Същото се отнася за раздела Capture. Потребителите вече имат възможност да заснемат фотографии или клипове и да ги изпращат на мига. Към тях може да се прилепят етикети и коментари.

От години Skype се използва предимно за аудио и видео разговори, както и за групови такива.  В новата версия обаче вниманието е концентрирано върху размяната на съобщения. Още с влизането в профила си например, можете да изберете тема на чата – цветна или черно-бяла.

Обновяването вече е достъпно за устройства на Android, като се очаква скоро да бъде на разположение за iOS. По-късно ще може да се инсталира и на Windows и Mac.

Според анализаторите Skype наистина се нуждае от това освежаване, за да има шанс да се конкурира с лидерите в областта WhatsApp и Facebook Messenger.

Внедряването на функции като тази за споделяне на истории от деня обаче, едва ли ще привлекат потребителите, които отдавна вече ги използват в други приложения. Този пазар вече е доминиран от Instagram и Snapchat, пише CNBC.

Подкрепи Economic.bg