След една година въвеждаме цифрова храна
Искаме да ви отведем на място, на което да забравите за плащанията, заяви Хавиер Перес

След година ще въведем цифрова храна. Това заяви Хавиер Перес, президент на MasterCard за Европа, по време на технологичния фестивал в София Webit, предава репортер на Economic.bg.
Как може да я ядете? Това е предварително платена електронна карта, която се зарежда с дарения от световната програма за храна. Така бежанците и други уязвими хора могат да имат по-добър достъп до храна, обясни той.
Иновацията е пример за това как трябва да променим начина си на мислене. MasterCard и WFP започнаха да си сътрудничат още през 2012 г., за да осигурят иновативни решения, които да отговарят на нуждите на уязвимите групи от населението. MasterCard е силна в технологии и системи за разплащане, а WFP - в предоставянето на хранителна помощ.
Перес обясни още, че потребителите очакват иновации от сектора на разплащанията. „Няма ли да бъде по-лесно, ако се създаде единна система и само с едно докосване на телефона, знаете къде се намирате и може да получавате съобщения за всичко.” Това очаква потребителят от нас, това е секторът на разплащанията", добави той.
Компанията, с която работим иска да подобри обслужването на клиентите си. Например, искате да си купите по-широко място в самолета, но няма. Ако отидете 15 минути преди полета може да се окаже, че едно такова място се е освободило, но може и да не се е. Ако обаче линията има дигитален портфейл, ще получите съобщение за това.
Връзката между плащанията и преживяването на потребителя, който иска да направи дадено нещо, е двигател на пазара. „Помислете за Uber, за вашите такситa, как може да плащате, ако имате такава карта във вашия електронен портфейл. Ние искаме да извървим този път с нашите клиенти. Потребителят има нужда от тези неща“, подчерта Перес.
„Как можем да подобрим връзката с потребителя? Като мислите за това не забравяйте за плащанията – те са важни за добро или за лошо. Той коментира, че днешният потребител очаква да му се предоставят различни услуги – дигитални, интелигентни, всеотдайни.
„Ние заедно можем да помогнем на света да се превърне в място, където тези преживявания на потребителите са много по-приятни. Трябва да продължаваме с тази верига от промени. Ако имате идеи, елате при нас – ние искаме да ви помагаме", президент на MasterCard за Европа.