„Смисъл за бъдещето“ обединява 12 популярни българи с благородни каузи
Социалната кампания е организирана и подкрепена от германския премиум производител Miele България

Снимка: Miele България
Miele България, водещ производител на премиум домакински уреди, даде старт на своята нова социална кампания. "Смисъл за бъдещето" има за цел да огласи общественозначими теми, които внасят смисъл за нашето колективно бъдеще.
В модерния забързан свят имаме нужда от разговор и преосмисляне на преходните и непреходните неща в живота, за това какво е устойчивост и смисъл в бъдещето", коментира Светослав Томов, бранд мениджър на Miele България.
С цел да се стартира именно този разговор, германската компания обедини 12 от най-влиятелните и популярни лица в България, които споделят своя личен смисъл за бъдеще. Орлин Павлов, Ивайло Захариев, Алекс Сърчаджиева, Ники Кънчев, Живко Петров, Иван Юруков, Елена Петрова, Димитър Стоянович, Радина Червенова, Гери Николаева, Алек Алексиев и Биляна Савова са сред личностите, които допринасят за обществения дебат чрез своите каузи и постижения.
“Смисъл за бъдещето” събира личностите и в специална фотосесия, организирана от бранда, и по креативна идея и реализация на Бони Бонев и Марияна Бонева. Изложба с всички 12 фотографии може да бъде видяна от жителите и гостите на София в градина „Кристал“ от 29 май до 11 юни 2023 г. Концепцията зад всяка снимка представя и резонира с каузата, която всеки от участниците индивидуално подкрепя.
От грижата за природата през грижата за обществото до грижата за всеки един от нас всеки ден – всичко се пречупва през така важната тема за качеството на живот, казват от компанията.
В кампанията, както и в живота, заставам зад мисията да подкрепям приемни родители на деца в нужда. С мисъл за бъдещето Míele, като посланик на доброто, предоставя възможността открито да говорим за каузите, в които вярваме. За да се вдъхновим, подкрепим и продължим да градим един по-добър и по-човечен свят", споделя Орлин Павлов.
От Míele България вярват, че индивидуалното щастие е тясно свързано със социалната ангажираност. Именно затова компанията ще дари два кувьоза за недоносени бебета на отделения по акушерство и гинекология в нужда.