Snoop Dogg рекламира шведски „еднорог“ за онлайн плащания
Рапърът ще инвестира в компанията

Snoop Dogg е по-известен с работата си в музикалния бизнес - но американският рапър сега се хвърля във финтех бизнеса.
Шведската компания за онлайн разплащания Klarna обяви днес, че той е инвестирал в бизнеса й и ще го популяризира като част от нова маркетингова кампания.
Кларна, известна с лозунга си "Smoooth Payments", нарече 47-годишния музикален артист "Smoooth Dogg" като част от кампанията.
Видеореклама, публикувана в канала на Klarna в YouTube, показва рапъра на „коронацията“, където му се предлага блестящо лого с името „Smoooth Dogg“.
„Търсех възможност да разширя портфолиото си за технологични инвестиции в Европа и след като видях как работи Klarna и как те поставят под въпрос статуквото, мисля, че си подхождаме. Много съм развълнувана от това партньорство”, заяви рапърът в изявление.
Klarna, основана през 2005 г., предлага решения за плащания за потребители и търговци. Над 60 милиона купувачи и 100 000 търговци използват платформата, която е достъпна в 14 страни.
Тя счита за основни конкуренти европейската Adyen и американските технологични гиганти PayPal и Square, а шведският финансов регулатор й даде банков лиценз през 2017 г.
Фирмата е оценена за последно от инвеститорите на 2,25 млрд. долара през 2015 г., което я прави една от най-големите еднорози в Европа - частни компании, чиято стойност надхвърля 1 млрд. долара. Други значими акционери са H&M и Visa.