Societe Generale Експресбанк предлага теглене на кредит през мобилен телефон
Потребителят трябва да се регистрира с биометричните си данни

Сосиете Женерал Експресбанк стартира пилотно предлагането на потребителски кредит Експресо с предварително одобрен лимит и овърдрафт през мобилен телефон. Тя е първата банка в страната, която ще предложи на клиентите си ново технологично решение, позволяващо извършването на редица банкови операции, без необходимост от посещение на офис.
Благодарение на новото приложение на Евротръст, което позволява идентификация и подписване от разстояние на документация, свързана със закупуването на продукти на банката – при това, напълно безплатно, банката ще може да предлага теглене на кредит през мобилен телефон.
За целта потребителят трябва да се регистрира с биометричните си данни (лицева идентификация, пръстов отпечатък и др.). Според Евродиректива, в сила от юли 2016 г., електронният подпис на Евротръст е равностоен на собственоръчно поставен подпис на хартия. Системата е проектирана така, че да отговаря на най-високите изисквания за сигурност.
От банката уточняват, че използването на приложението не променя вътрешните процедури при кандидатстване за кредит и овърдрафт – изискванията и проеврките остават същите, както за клиентите, посещаващи банков офис. Свалянето на приложението и удостоверението за квалифициран подпис се предоставят безплатно за клиенти на Сосиете Женерал Експресбанк.
„Нарастващата роля на мобилните телефони и интернет в нашето ежедневие значително променя начина, по който клиентите взаимодействат с банките. Ние адаптираме нашата организация и предложения спрямо тези промени и имаме за цел да предоставим иновативни решения за дигитално банкиране, които подобряват клиентското изживяване. Вярвам, че Евротръст е партньорът, който ще ни помогне да се доближим до тази цел“, сподели Зденек Метелак, изпълнителен директор на Сосиете Женерал Експресбанк.
Плановете на банката са да развие и разшири възможностите, предлагани от новото приложение на база обратната връзка от клиенти, ползващи тестово новото технологично решение. Интеграцията също дава възможност на банката в бъдеще да предоставя на своите клиенти различни документи, за които към днешна дата се налага лично посещение в офис, например банкови извлечения, декларации и др.