Viber пусна публични фирмени акаунти
Приложението иска да свърже хората и бизнеса

2051
~ 1 мин. четене
Viber вече позволява да бъдат създавани фирмени профили. По този начин приложението за текстови и гласови съобщения опитва да се бори с конкуренцията на Messenger-а на Facebook и WhatsApp. От днес приложението позволява да бъдат създавани публични акаунти, чрез които компаниите да комуникират със своите клиенти, без да се налага на потребителите да ги добавят в контакт листата си първо.
По информация на TechCrunch вече има създадени около 1000 публични акаунта, сред които са компании като Huffington Post, Yandex и The Weather Channel. Засега те могат да изпращат информация до потребителите, които ги следват. До края на ноември би трябвало да бъде дадена възможност и за директна комуникация с потребителите.
„Във Viber хората вече комуникират сигурно и свободно със своите семейства, приятели и колеги. Днес ние въвеждаме начин хората да започнат да се свързват и с бизнеса“, каза главният оперативен директор на Viber Майкъл Шмилов, на уеб конференция в Лисабон в сряда.
Публичните акаунти ще дадат възможност на фирмите да създават свои чат ботове.
По информация на TechCrunch вече има създадени около 1000 публични акаунта, сред които са компании като Huffington Post, Yandex и The Weather Channel. Засега те могат да изпращат информация до потребителите, които ги следват. До края на ноември би трябвало да бъде дадена възможност и за директна комуникация с потребителите.
„Във Viber хората вече комуникират сигурно и свободно със своите семейства, приятели и колеги. Днес ние въвеждаме начин хората да започнат да се свързват и с бизнеса“, каза главният оперативен директор на Viber Майкъл Шмилов, на уеб конференция в Лисабон в сряда.
Публичните акаунти ще дадат възможност на фирмите да създават свои чат ботове.