Viber пусна публични фирмени акаунти

Приложението иска да свърже хората и бизнеса

Viber пусна публични фирмени акаунти
Viber вече позволява да бъдат създавани фирмени профили. По този начин приложението за текстови и гласови съобщения опитва да се бори с конкуренцията на Messenger-а на Facebook и WhatsApp. От днес приложението позволява да бъдат създавани публични акаунти, чрез които компаниите да комуникират със своите клиенти, без да се налага на потребителите да ги добавят в контакт листата си първо.

По информация на TechCrunch вече има създадени около 1000 публични акаунта, сред които са компании като Huffington Post, Yandex и The Weather Channel. Засега те могат да изпращат информация до потребителите, които ги следват. До края на ноември би трябвало да бъде дадена възможност и за директна комуникация с потребителите.

„Във Viber хората вече комуникират сигурно и свободно със своите семейства, приятели и колеги. Днес ние въвеждаме начин хората да започнат да се свързват и с бизнеса“, каза главният оперативен директор на Viber Майкъл Шмилов, на уеб конференция в Лисабон в сряда.

Публичните акаунти ще дадат възможност на фирмите да създават свои чат ботове.
Коментари: 0