Zara не смогва с пускането на модни дрехи
Компанията наема кадри от различни стартъпи, за да се справи с проблема

© ECONOMIC.BG / Wikimedia
~ 1 мин.
Zara, пионерът в бързото пускане на нови модни дрехи, вече не е достатъчно бърз на фона на конкуренцията. Компанията Inditex, която е най-голямата компания за търговия с дрехи на дребно и собственик на веригата Zara, е изправена пред нарастваща конкуренция от страна на нови, изцяло онлайн базирани играчи като Boohoo.com и Missguided, пише Reuters.
Тези конкуренти успяват да предоставят най-модните дрехи по-бързо – само седмица след проектирането им облеклата вече са в продажба на сайтовете им, които всекидневно се обновяват със стотици нови продукти.
В опит да остане на гребена на вълната испанската компания разработва нови технологии, свързва се с технологичните компании и наема талантливи кадри от различни стартъпи. Успехът или провалът на тези опити ще определи дали Inditex може да се адаптира спрямо променящата се ситуация в търговията на дребно – сектор, в който Amazon е на път да изпревари Macy’s като най-голям продавач на дрехи в САЩ.
Тези конкуренти успяват да предоставят най-модните дрехи по-бързо – само седмица след проектирането им облеклата вече са в продажба на сайтовете им, които всекидневно се обновяват със стотици нови продукти.
В опит да остане на гребена на вълната испанската компания разработва нови технологии, свързва се с технологичните компании и наема талантливи кадри от различни стартъпи. Успехът или провалът на тези опити ще определи дали Inditex може да се адаптира спрямо променящата се ситуация в търговията на дребно – сектор, в който Amazon е на път да изпревари Macy’s като най-голям продавач на дрехи в САЩ.