10-те най-скъпи търговски марки за 2013 г.

Класацията е подготвена от американското списание Forbes

296 ~ 1 мин. четене
Автор: Атанас Христов
Технологичният гигант Apple е най-скъпата марка в света в тазгодишната класация на американското списание Forbes. Брандът е оценен на 104.3 млрд. щатски долара, като за последната година стойността му е нараснала с 20%.

Второто място също се заема от технологична корпорация - Microsoft. Производителят на операционната система Windows получава оценка за бранда от 56.7 млрд. долара, което е близо два пъти под стойността за Apple. Стойността на бранда на Microsoft се е повишила с 4% за последната година.

Почетното трето място е за най-големият производител на безалкохолни напитки в света - Coca-Cola. Марката струва 54.9 млрд. долара, което е с 9% повече спрямо година по-рано.
Подкрепи Economic.bg