Facebook налага строги регулации при рекламите
Рекламодателите се оплакват, че техните брандове се показват в страници със сексуално съдържание
Социалната мрежа Facebook ще спре да показва реклами на страници, съдържащи сексуално съдържание. Причината за това е, че много рекламодатели са се отказали, тъй като техни реклами са се появили на такива страници, а това накърнява имиджа им, пише Sky news.
Сред компаниите, които са изтеглили рекламите си от Facebook са Marks & Spencer и BSkyB. Това е принудило компанията да затегне контрола над процеса и така да предотврати показването на реклами в неподходящи страници и групи.
"Нашата цел е както да защитим свободата на споделяне във Facebook, така и да защитим хората и брандовете от определени видове съдържание", каза говорителят на социалната мрежа. "Знаем, че маркетинг мениджърите полагат много усилия да промотират техните брандове и затова гледаме много сериозно на техните възражения", добавя той.
За първото тримесечие на 2013 г. 85% от приходите на Facebook идват от реклама, докато за същия период на 2012 г. делът беше 43%. Рекламодателите са платили общо 1.25 млрд. долара, за да промотират своя продукт или услуга.
Говорителят на компанията заяви, че като всяка дигитална платформа, и Facebook не е перфектна. "Ние обаче ще ставаме все по-добри. Ще продължим да работим агресивно за решаването на проблема на рекламодателите", добавя той.