Искаме да увеличим експорта на „Престиж“ и да бъдем посланици на България в света

Ще се опитаме да отговорим на нуждите на нашите потребители и да им предложим висококачествени продукти на достъпни цени, заяви изпълнителният директор на "Престиж 96" Анастасиос Панайотопулос

420 ~ 2 мин. четене
Автор: Божидара Иванова

- Г-н Панайотопулос, разкажете малко повече за новата фабрика?

- Инвестицията в новата фабрика е за 30 млн. лв. Тази сума най-вече е инвестирана във фабриката като сграда. В нея има и производствени линии и складови помещения. Като цяло във фабриката работят 600 служители, затова е и много важна инвестиция за региона.

- На какви резултати се надявате?

- Надяваме се да увеличим производството на сладкарски изделия както в България, така и в чужбина. Смятаме да направим още инвестиции най-вече за закупуване на производствени линии, с които да увеличим капацитета си, за да посрещнем нарастващите нужди на потребителите.

- Предвиждате ли да пуснете нови продукти на пазара в близко бъдеще?

- "Престиж" е фабрика, която е много гъвкава и много често пуска нови продукти. През последната година и половина можете да видите голямо разнообразие на нови вариант, като например вафла "Троя", "Хипер", "Траяна", както и други нови видове от вече познатите марки. През последната година и половина всъщност сме много производителни.

- Какви са впечатленията ви от българския пазар на сладки изделия?

- Мисля, че "Престиж" има много добра позиция на местния пазар, тъй като предлага висококачествени продукти на достъпни цени. И всъщност това са продукти, които са разработени от българи за българските потребители.

- Има ли нелоялна конкуренция?

- Понякога е трудно да се каже кое е лоялно и кое е нелоялно съревнование. Всъщност прозрачността е нещо много важно за всяка една компания. Тук имам предвид прозрачността по отношение на плащане на данъците, на осигуровките на работниците и служителите. Това е нещо, към което се стремим. Ние се грижим за потребителите, за клиентите, за нашите служители и за нашите дистрибутори. Стремим се също и да бъдем добри граждани.

- Можете ли да разкажете за дистрибуционната политика на "Престиж 96"?

- Работим с дистрибутори. Работим също така с големите вериги на пазара. Но всъщност при нас най-голямата част от дистрибуцията се извършва посредством дистрибуторските фирми. Ние снабдяваме различни по големина магазини - освен големите и малките вериги, снабдяваме и малките магазинчета.

- Как си представяте следващите години за компанията?

- Надявам се да се разраснем. Надявам се нашите потребители да изберат и да се придържат към продуктите на "Престиж". Ние ще се опитаме да отговорим на необходимостта на нашите потребители и да им предложим висококачествени продукти на достъпна цена. И ако успеем да направим това, бихме искали да увеличим експорта и да бъдем едни посланици на България в света с нашите продукти.

Подкрепи Economic.bg