Opel засилва позициите си на руския пазар

Русия е третият най-голям европейски пазар за германската марка

188 ~ 1 мин. четене

Германският автомобилен концерн Opel, който е част от американския гигант General Motors (GM), ще засили позициите си на руския пазар. Това ще стане факт от 1 януари 2014 г., когато дейностите на GM в Русия ще бъдат част от GM Europe - европейската група на американския концерн. Досега бизнесът в Русия се управляваше от GM International Operations (GMIO) със седалище Шанхай, припомнят от компанията.

"Това е правилното решение в точния момент. Русия е важна част от европейския пазар, а за Opel тя е третият по големина пазар в Европа", заяви Карл-Томас Нойман, председател на борда на директорите на Opel и Президент на GM Europe. Според него всички прогнози показват, че Русия ще стане най-големият пазар в Европа през следващите години. "Opel се радва на висока репутация в Русия. С нашето силно продуктово портфолио ние имаме намерение да увеличим пазарния си дял." Марките на GM в Русия са Opel, Chevrolet и Cadillac", добави Нойман.

Анди Дънстан, досега изпълнителен директор отговорен за продажбите на Централна и Източна Европа и Международните операции, ще поеме управлението на дейностите в Русия от 1 ноември, 2013 г.

Подкрепи Economic.bg