Топ 5 на най-въздействащите реклами на смартфони
Иновативни, специални и споделяни стотици хиляди пъти чрез блогове, имейли, социални мрежи и различни медийни или бизнес сайтове
1224
~ 1 мин. четене
Малко след завършилото в Барселона изложение за мобилни технологии Mobile World Congress 2013, Business insider подреди най-споделяните реклами на мобилни телефони за последните две години.
1. Samsung Galaxy SII
Рекламата е публикувана през юни 2011 г. от агенция Heaven. Тя е споделяна 773 105 пъти в интернет пространството.
2. Nokia Lumia 800
Създател на клипа на рекламата е Mission Media. Публикувана е през месец ноември 2011г. Клипът е споделян 669 531 пъти.
3. iPhone 4s
Рекламата е създадена от TBWA, с цел да представи възможностите на Siri. Публикувана е през месец октомври на 2011 г. и е споделяна 537 577 пъти във виртуалното пространство. Главни действащи лица са обикновените хора, които използват продукта.
4. Samsung Galaxy III
Мотото на рекламата е: "Следващото велико нещо вече е тук", избрано от 72andSunny. Видеото е споделяно 478 139 пъти.
5. Трейлърът на "Черният рицар: Възраждане" ("The Dark Knight Rises"), който излезе по кината през юли, 2012 година
Nokia е спонсор на този трейлър на Warner Brothers за промотирането на ексклузивното мобилно приложение на Nokia Lumia. Видеото е споделяно 419 651 пъти от първоначалното му публикуване през юни 2012 г.
1. Samsung Galaxy SII
Рекламата е публикувана през юни 2011 г. от агенция Heaven. Тя е споделяна 773 105 пъти в интернет пространството.
2. Nokia Lumia 800
Създател на клипа на рекламата е Mission Media. Публикувана е през месец ноември 2011г. Клипът е споделян 669 531 пъти.
3. iPhone 4s
Рекламата е създадена от TBWA, с цел да представи възможностите на Siri. Публикувана е през месец октомври на 2011 г. и е споделяна 537 577 пъти във виртуалното пространство. Главни действащи лица са обикновените хора, които използват продукта.
4. Samsung Galaxy III
Мотото на рекламата е: "Следващото велико нещо вече е тук", избрано от 72andSunny. Видеото е споделяно 478 139 пъти.
5. Трейлърът на "Черният рицар: Възраждане" ("The Dark Knight Rises"), който излезе по кината през юли, 2012 година
Nokia е спонсор на този трейлър на Warner Brothers за промотирането на ексклузивното мобилно приложение на Nokia Lumia. Видеото е споделяно 419 651 пъти от първоначалното му публикуване през юни 2012 г.