Adobe удвои цените на абонаментите за Photoshop и Lightroom
Така най-евтиното предложение на компанията е вече с долар по-евтино от следващото в ценовата листа
~ 1 мин.
Нов ход на Adobe разкрива негативите на това за съвременния професионален софтуер да не се заплаща еднократна сума за неговото придобиване, а да се прилага абонаментен план, както при услугите. Технологичната компания пробно удвои цените на своя абонаментен план Creative Cloud Photography – от 10 на 20 долара на месец, пише The Verge.
Досега въпросният план беше най-евтиният от портфолиото Creative Cloud на софтуерната компания, като в него влизаха приложенията Photoshop CC, Lightroom CC и Lightroom Classic CC, както и 20 гигабайта облачно пространство. Новият план отново включва трите програми, но облачното пространство вече е 1 терабайт, а месечната такса е удвоена.
Така абонаментният план Photography си остава най-евтината опция предложенията на Adobe, но вече е със само 1 долар по-евтин от следващия план, който дава достъп до 1 приложение от портфолиото Creative Cloud и до 100 гигабайта облачно пространство.
Някои потребители в определени региони все още могат да активират абонаментния план Photography за 10 долара на месец, но изглежда, че Adobe вече изпробва на някои места новите си цени преди да ги направи валидни за всичките си клиенти. От компанията са потвърдили, че наистина пробват как биха приети новите цени.
Досега въпросният план беше най-евтиният от портфолиото Creative Cloud на софтуерната компания, като в него влизаха приложенията Photoshop CC, Lightroom CC и Lightroom Classic CC, както и 20 гигабайта облачно пространство. Новият план отново включва трите програми, но облачното пространство вече е 1 терабайт, а месечната такса е удвоена.
Така абонаментният план Photography си остава най-евтината опция предложенията на Adobe, но вече е със само 1 долар по-евтин от следващия план, който дава достъп до 1 приложение от портфолиото Creative Cloud и до 100 гигабайта облачно пространство.
Някои потребители в определени региони все още могат да активират абонаментния план Photography за 10 долара на месец, но изглежда, че Adobe вече изпробва на някои места новите си цени преди да ги направи валидни за всичките си клиенти. От компанията са потвърдили, че наистина пробват как биха приети новите цени.