Българска фирма за почистване разширява бизнеса си и в Полша

Инвеститори са фондът Launchub и двама бизнес ангели

Българска фирма за почистване разширява бизнеса си и в Полша
4175 ~ 2 мин. четене

Първата у нас онлайн платформа за поръчка на професионална помощ за дома Domestina привлече нови инвеститори за разрастване на компанията в България и Полша. Проектът за втората инвестиция в историята на младия бранд отново е воден от фонда Launchub, който вложи 200 000 евро в развитието на стартъпа на българския пазар в началото на 2015 г. 

Наред с Launchub, във втория рунд на инвестиции се включват и двама бизнес ангели в лицето на управляващия директор на МЕТРО България – Вероника Пунчева, както и един от основателите на софтуерната компания Telerik - Светозар Георгиев.

В следващите месеци компанията ще се съсредоточи върху стратегическото планиране на услугата и развиването на квалифициран екип, за да стартира операции на новите пазари. За създателите на компанията първата стъпка от реализирането на инвестиционния план ще бъде бързата адаптация на услугата и софтуерното решение зад нея на чуждестранни пазари и нуждите на различните клиенти.

„Планираме разрастване на Domestina в Източна Европа. Все още работим върху стратегията си за развитие, която включва проучване на пазара в Хърватска и Румъния. От резултатите, които ще постигнем във Варшава, зависи дали ще продължим да растем, покривайки държава след държава, или ще имаме възможност да започнем операции в няколко страни едновременно. От това решение зависи как ще структурираме следващия ни инвестиционен рунд“, коментират собствениците на компанията Владислав Симов - главен изпълнителен директор, и Николай Казмин - технически директор, който стои зад ефективното дигиталнo решение на Domestina, приложимо за всеки пазар.

Част от новото финансиране на компанията ще бъде насочено и към развитието на бизнеса в нови градове в България. Услугата е достъпна в София от самия й старт, а от месец българският стартъп започна успешно да обслужва и клиенти в Пловдив. Следващите стъпки са Варна и тестово обслужване на хотели в зимните курорти. Цел за компанията са и B2B продажбите, чрез предоставяне на услугата на някои от водещите хотели, както и пакетни продажби на компании, които включват подобни допълните услуги в пакета със социални придобивки за служителите си.

Подкрепи Economic.bg