Българска ИТ компания стъпва на американския пазар
Компанията има офиси в Австралия, Гана, Египет, Индия, Кения, Мексико и Филипините

Българската ИТ компания "Софтуер Груп" обяви откриването на новия си офис във Вашингтон, който за компанията е осмият извън България, съобщиха от компанията.
Офисът в САЩ ще има стратегическа роля в работата с глобални клиенти и партньори като Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс, MasterCard Foundation, International Finance Corporation (IFC), World Bank, ACCION International, VisionFund International и други.
С това "Софтуер Груп" завършва успешно плана си за изграждане на глобална структура от регионални офиси в целевите пазари. Освен централата в София и новооткрития офис в САЩ, към момента компанията има офиси в Австралия, Гана, Египет, Индия, Кения, Мексико и Филипините.
Следващите стъпки в разрастването на компанията ще бъдат фокусирани върху развитието на допълнителни локации чрез подразделения към регионалните офиси в стратегическите пазари. Тяхната цел ще бъде да доближат компанията още повече до ключовите клиенти и да повишат нивото на предоставяните им услуги.
Към мениджърския екип на Софтуер Груп се присъединяват и двама експерти на ключови бизнес позиции. Към новия офис на компанията в САЩ са привлечени Ръсел Тейлър като главен търговски директор и Стефан Гьошев като глобален директор „Продажби“. Те ще отговарят за успешното бизнес развитие на компанията и за привличането на нови стратегически клиенти и партньори на Софтуер Груп.
В момента компанията има клиенти в над 60 държави, а решенията ни достигат до над 20 милиона крайни потребители. През последните години компанията отбелязва 50% ръст годишно както по отношение на приходите, така и по отношение на броя на служителите.
"Софтуер Груп" е създадена през 2009 г., а екипът на компанията вече достига близо 300 души. Основната ѝ сфера на дейност е свързана с разработването на иновативни софтуерни продукти, които улесняват достъпа до финансови услуги, както и повишават ефективността на самите финансови институции.
Компанията предоставя над 40 решения за алтернативни финансови канали (alternative delivery channels), сред които софтуер за управление на агентски мрежи, с опция за офлайн работа на таблет и телефон, управление на биометрични данни, мобилно и интернет банкиране, приложения, даващи възможност на служителите на финансовите институции да достигат до клиенти в отдалечени региони и много други.