УНСС ще привлича студенти с кампания в социалните мрежи
Обявена е обществена поръчка за 60 000 лв.
~ 1 мин.
Университетът за национално и световно стопанство (УНСС) ще стартира рекламна кампания в социалните мрежи, с която ще се опита да привлече повече студенти. За тази цел е обявена обществена поръчка на стойност 60 000 лв., предава БГНЕС.
Предвижда се кампанията да се проведе в началото на следващата учебна година, като до три месеца след сключването на договора, изпълнителят трябва да създаде три лендинг страници за бакалаври, магистри и докторанти. Освен на български, те ще са преведени и на английски език.
Планирана е отделна рекламна кампания на висшето учебно заведение във Facebook.
В проекта е включено и създаването на три видеоматериала за успешно реализиране на студенти от университета. Срокът за заснемането им е до края съответно на март, юни и септември 2017 г.