Българите са изхарчили по 1200 лв. за онлайн шопинг през 2020 г.

Обемът на B2C електронната търговия у нас миналата година е надхвърлил 1.9 млрд. лв.

Българите са изхарчили по 1200 лв. за онлайн шопинг през 2020 г.

Снимка: Pexels

1624 ~ 1 мин. четене
Антония Симова Автор: Антония Симова

Обемът на B2C (бизнес към краен потребител) електронната търговия в България през 2020 г. е надхвърлил 1.9 млрд. лв., показват данните в годишния доклад на Българската е-комерс асоциация. В сравнение с 2019 г. ръстът е около 9%, а за 2021 г. очакванията са увеличението да е двуцифрено.


Ако публикацията ви е била интересна и полезна, не пропускайте да ни последвате в социалните мрежи Facebook, LinkedIn, Twitter и Instagram, както и да се запишете за E-mail бюлетина ни.

Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg