До 12 млн. лв. за медийно обслужване на тотото
300 часа консултации, 24 обучения, телевизионно предаване и мобилна версия са сред елементите на обществената поръчка
Държавното предприятие „Български спортен тотализатор” обяви обществена поръчка за избор на компания, която да предостави маркетинг и рекламни услуги за период от три години. От публикацията в интернат страницата на Агенция по обществени поръчки (АОП) става ясно, че индикативната стойност на поръчката възлиза на 12 млн. лв. без ДДС.
Предмет на поръчката е пълно рекламно обслужване на Спортния тотализатор, включително дейностите „реклама и маркетинг”, „публично, корпоративно и медийно обслужване” и „производство и предпечатна подготовка”.
Въпреки че рекламата в социалните мрежи и мобилните приложения бележи бум през последните години, подробно описаните услуги включват една единствена реклама за всеки от трите едногодишни периода. Интернет рекламите ще са 35 годишно. Поръчката обхваща всички основни методи за реклама – печатни медии, телевизии, радиостанции, билбордове (50 месечно), 20 превозни средства от градския транспорт ще бъдат брандирани месечно. Тотализаторът ще бъде представен и чрез продуктово позициониране в две продукции годишно.
Победителят ще организира и телевизионното излъчване на тегленията на резултатите от игрите. Фирмата ще трябва да подготви нов дизайн на интернет страницата и мобилно приложение. В обхвата влизат и изготвянето на рекламни послания - съответно 8,6 и 5 за всяка отделна година, пет рекламни клипа годишно, рекламни визии, интернет банери, 208 броя прессъобщения и 395 публикации годишно.
Любопитно е, че изпълнителят трябва да достави повече плакати (210 хил. годишно), отколкото рекламни флаери (200 хил.). Негов ангажимент ще бъде и осигуряването на 500 балона за всеки 12 месеца, както и др. консумативи за разпространителската мрежа на предприятието.
В поръчката се включват още: маркетингови проучвания, 300 часа консултации годишно, 24 обучения годишно и 3 бр. „Присъствие в социалните мрежи” за всеки 12 м.
Обявлението и пълният списък на включените в поръчката услуги и продукти можете да откриете ТУК.
При оценка на подадените оферти 30% тежест ще има предложената цена; 16,9 – техническото предложение за първите 12 м.; 16,35% - техническото предложение за вторите 12 м.; 16,75% - техническото предложение за последния едногодишен период; 12,5% - „Организация и подход за изпълнение на Поръчката, разпределение на ресурсите и индикативен план-график” и 7,5% - „Стратегия за управление на риска”.
Крайният срок за подаване оферти е 17ч. на 17 ноември, а на следващия ден в 10 ч. ще бъдат отворени предложенията.