Facebook влиза в търговията на дребно
Компанията ще се конкурира с Amazon

© ECONOMIC.BG / БТА
~ 1 мин.
Facebook, най-известна с това, че е най-голямата социална мрежа в света, иска да навлезе и в търговията на дребно. Компанията обяви ново партньорство с Macy’s, в рамките на което ще пласира ще пласира в магазините на веригата продукти, досега продавани в самата Facebook и Instagram, пише Business Insider.
Въпросните марки ще бъдат представени в секцията the Market, която социалната мрежа лансира по-рано през годината. Сега около 100 от тези по-слабо известни брандове ще се появят на рафтовете на Macy’s. Това се очаква да се случи през идния февруари.
Стъпката на Facebook се определя като опит на компанията да се конкуренция с гиганта в електронната търговия Amazon. Тя наподобява стратегията на е-търговеца, който реши да увеличи присъствието си в САЩ чрез придобиването на веригата Whole Foods, партньорството с Kohl's и новите ѝ временни и постоянни магазини.
След обявяването на магазините си без касиери Amazon Go, компанията лансира още един вид физически обекти – Amazon 4-Star, предназначен да продава най-добрите ѝ стоки.
По всичко личи, че Facebook също има план за навлизане на пазара, доминиран от Amazon.