Generali обнови клиентския си портал за онлайн управление на застраховки
Потребителите могат да плащат и подновяват полиците си изцяло дигитално през „My Generali“
Дженерали Застраховане АД, една от водещите застрахователни компании в България, представи обновения си клиентски портал – „My Generali“, който позволява на всички клиенти да плащат вноски и да подновяват застрахователните си полици изцяло oнлайн. Порталът и приложението са разработени от технологичната компания Софтуер Груп и са в съответствие със стратегията за дигитализиране Дженерали.
Всички настоящи потребители на Дженерали, които имат сключена полица Каско, Гражданска отговорност, Домашно имущество или пакет Автогрижа, сега могат да управляват застрахователното си портфолио в реално време през интуитивния онлайн портал. Проектът е част от иновативна платформа за продажба и управление на застраховки през дигитални канали, разработена от Софтуер Груп, ключов елемент в стратегия GENERALI 2021 на водещата застрахователна компания.
„My Generali“ е уникално и иновативно решение за нашите клиенти, с цел оптимизация на процесите и по-висока удовлетвореност. Смятаме, че за нашите клиенти, порталът „My Generali“ ще бъде изключително удобство и ще задоволи техните нужди, за бързо и сигурно онлайн обслужване по техните застрахователни договори“, сподели Радослав Димитров, Изпълнителен Директор и член на УС на Дженерали Застраховане АД.
Потребителите на портала могат да осъществяват онлайн плащания, които следват стандарти за сигурност на Visa и Mastercard.
„Пандемията от COVID-19 превърна дигитализацията на застрахователните услуги в абсолютна необходимост и ускори промяната в потребителските нагласи и поведение, което ще окаже траен ефект върху индустрията. Щастливи сме, че партнираме на компании като Дженерали в сферата на дигиталната трансформация и помагаме на един от водещите застрахователи у нас да осигури на клиентите си бързо, удобно и ефективно обслужване в новия дигитален свят“, коментира Калин Радев, главен изпълнителен директор на Софтуер Груп.
Предвижда се в следващите фази на проекта да се имплементират функционалности, позволяващи закупуване на полици през онлайн портала и чрез мобилно приложение, плащане чрез ePay, както и възможност клиентите да завеждат щети и да проследяват статуса им.