„Калашников“ пуска своя модна линия
Марката е преосмислила маркетинговата си стратегия

Най-големият руски производител на оръжия - концернът "Калашников" ще пусне собствена модна линия облекла и аксесоари. дДо края на годината в Русия ще бъдат открити 60 фирмени магазина, в които ще се продават както традиционната оръжейна продукция, така и модни стоки с марката "Калашников".
В интервю за вестник "Известия" директорът по маркетинг Владимир Дмитриев разказва, как във връзката с въведените против Русия санкции брандът е трябвало да преосмисли маректинговата си политика – голяма част от оръжейното и спортно въоражаване се е продавало в САЩ и Европа. Сега концернът се ориентира към родните клиенти.
Презентацията на линията облекла и аксесоари ще бъде през септември, на форума "Army 2016" в Московска област. А кой ще разработва дизайна на дрехите, все още не е ясно.
"Калашников" не е единствената компания, която се стреми максимално да популяризира марката. През 2014 г. производителят на бронетанкова техника "Уралвагонзавод" отвори магазин, от който може да се закупят тениски, якета и обувки в стил милитари, спортни чанти и други сувенири.