Клиентите трябва внимателно да си избират банка
Потребителите трябва да бъдат взискателни, тъй като само така качеството може да се повиши
© ECONOMIC.BG / Красимир Свраков
Потребителите трябва внимателно да си избират банка, да се информират и да бъдат взискателни към услугите и продуктите, които им се предоставят. Само така качеството може да се повиши. Това каза Георги Талев, вицепрезидент „Офисна мрежа“ в tbi bank, който бе гост в 11-ия епизод на подкаста на Economic.bg „Едно наум“ по темата за управлението на личните финанси.
Това е сериозен избор и клиентите трябва да погледнат детайлите на услугата, която започват да използват или ще започнат в съответната банка, защото тази услуга може да води след себе си нещо допълнително. Ще се опитат да ви предложат кредитна карта, която има годишна такса, допълнителна дебитна карта за член на семейството – също с такса. Хубаво е клиентът да бъде информиран, а в днешно време информацията е напълно достатъчна и с един клик могат да се видят офертите на различните банки на българския пазар“, коментира Талев.
Неговото мнение е, че потребителите стават по-взискателни, а българинът е изключително чувствителен и усеща, когато някой е некоректен с него.
Това води до по-качествен продукт за отсрещната страна“, посочва Талев.
Целия разговор с Георги Талев може да чуете в следващия епизод на подкастa на Economic.bg – „Едно наум“, който ще бъде публикуван във вторник, 11 юни. В него ще чуете още защо лихвите по депозитите все още са ниски, високи ли са банковите такси, кое е следващото голямо нещо в банкирането в България и какви са алтернативите за инвестиции в страната.
Материалът е изготвен със съдействието на tbi bank.