„Кока-Кола Хеленик“ пусна новите продукти на Costa Coffee в България

България е първият европейски пазар, който лансира новата широка гама блендове и опаковки на марката

„Кока-Кола Хеленик“ пусна новите продукти на Costa Coffee в България

Снимка: Кока-Кола Хеленик

2075 ~ 2 мин. четене
Автор: Кока-Кола

България е първата от 28-те страни в групата „Кока-Кола Хеленик“, където компанията пуска новата гама продукти на Costa Coffee, на които потребителите могат да се наслаждават у дома, в движение и на работа, съобщават от компанията. Отличителният бленд Mocha Italia е само един от вкусове, лансирани на българския пазар.

„Кока-Кола ХБК България“ ще предлага широка гама блендове и опаковки на Costa Coffee, както и най-високия клас обучение, обслужване и техническа поддръжка. Новите продукти включват кафе на зърна и мляно кафе, подходящо за приготвяне вкъщи или в офиса. Въпреки че отварянето на нови франчайз кафетерии не е част от дългосрочните планове за растеж на компанията, франчайз кафетериите на Costa Coffee в България играят съществена роля в изграждането и утвърждаването на разпознаваемостта на марката, казват от „Кока-Кола ХБК“.

„Това е вълнуваща крачка за нас с изключителна марка, която ще продължи да надгражда силата на нашето портфолио и бизнеса ни отвъд настоящата ситуация. За нас е удоволствие да можем да предоставим на клиентите и потребителите си възможността да отнесат вкъщи изживяването, което носи Costa Coffee. Докато надграждаме силата на марката, работим в тясно сътрудничество с нашите клиенти от ХоРеКа (хотели, ресторанти, кафенета), за да могат да предлагат Costa Coffee. Тази крачка увеличава силата, обхвата и гъвкавостта на нашето портфолио и бележи началото на дългосрочния ни план за растеж, който включва предоставянето на Costa Coffee по всяко време и за всички поводи в 28-те пазара от Групата Кока-Кола Хеленик“, коментира Зоран Богданович, главен изпълнителен директор на групата „Кока-Кола ХБК“.




Джил Макдоналд, главен изпълнителен директор на Costa Coffee, споделя, че мисията на Costa Coffee е да вдъхновява света да обича превъзходното кафе. „Лансирането с „Кока-Кола ХБК“ ще направи революция и ще предефинира как и къде потребителите от нашите европейски пазари ще могат да се наслаждават на кафето, като комбинира маркетинговата експертиза, европейския мащаб и дистрибуторската сила на Кока-Кола ХБК с експертизата на Costa Coffee в областта на кафето. Цялата ни гама продукти е внимателно подбрана от Дженаро Пелича, нашият Майстор на кафето, и се произвежда от кафени зърна, сертифицирани от Rainforest Alliance, които се използват във всички видове кафе на Costa Coffee в целия свят. Въпреки предизвикателното време, в което се намираме, сме развълнувани от възможността да предоставим на потребителите си нови начини да се наслаждават на Costa Coffee, независимо какъв е поводът“, казва той.

Юрг Буркхалтер, изпълнителен директор на Кока-Кола ХБК България, казва: „Основната мисия на нашата компания е да сме близо до нашите потребители и клиенти и да предлагаме напитки за всички поводи за консумация, което се случва, благодарение на нашата отдаденост да предоставяме страхотни продукти, уникално разнообразие и превъзходно качество. Щастливи сме да приветстваме това ново попълнение към нашето 24/7 портофлио и да бъдем първия пазар в Групата Кока-Кола Хеленик, който лансира Costa Coffee. Тази нова страница е ключов момент в нашата 55-годишна история в България – Costa Coffee е страхотна и добре позната, горда и страстна марка с история, базирана на занаята, която ще се впише много добре тук в България – страна с добре утвърдена кафе традиция.“

Подкрепи Economic.bg